Hoe retourneer ik mijn bestelling?
- Via bovenstaande groene balk kunt u de ge-automatiseerde procedure volgen.
Op dit retourformulier staan de stappen die u moet volgen om een product terug te sturen.
- U kunt ook een formulier uitprinten en daarop uw gegevens invullen en bijvoegen in de terug te sturen verpakking. dat kan via dit formulier
Neem ook altijd contact met ons op, u kunt ons mailen via onze Klantenservice of bel naar het nummer; +31 (0)647797120 (tussen 09:00 en 17:00 op werkdagen bereikbaar).
Herroepingsrecht/bedenktijd
Indien u een aankoop doet via onze website heeft u het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@eigendomveilig.nl.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Wanneer kan ik een product niet retour sturen?
Het kan zijn dat wij uw product niet meer retour kunnen aannemen, dat kan zijn om de volgende redenen:
Uw product is speciaal door u besteld voor u samengesteld en hiervoor zijn aanpassingen gemaakt aan de de soft- of hardware van het apparaat.
U heeft het product niet binnen de wettelijke termijn van 14 dagen geretourneerd.
Het product heeft door uw toedoen gebruikerssporen opgelopen.
Verzegelde audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur, waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken.
Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Mijn bestelling is niet compleet aangekomen wat nu?
Maakt u zich geen zorgen, het niet geleverde deel zullen wij zo spoedig mogelijk naleveren! U kunt dit aangeven d.m.v. een e-mail naar de klantenservice
Plaats evt. een foto van het aangekomen deel in de bijlage, zodat wij sneller de levering kunnen beoordelen. Wij zullen ervoor zorgen dat zo snel mogelijk wordt opgelost.